لوگو

افتتاح مرکز درمان ناباروری و درمانگاه سعدی همزمان با عید غدیر

همزمان با عید سعید غدیر خم دو مرکز درمان ناباروری و ژنتیک پزشکی رویان ابوعلی سینا و همچنین درمانگاه سعدی شیرازی ذیل بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا با حضور مسئولان کشوری و جمعی از خیرین گرامی افتتاح گردید.

پدر پیوند کبد ایران در نشست خبری پیش از افتتاحیه ، با بیان اینکه بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا، بزرگترین مرکز پیوند اعضا در جهان است، از افتتاح سه مرکز جدید به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر در شیراز خبر داد.

دکتر سیدعلی ملک حسینی با بیان اینکه بیمارستان پیوند اعضا تمام رشته‌های پزشکی مورد نیاز بیماران را پوشش می‌دهد، افزود: هدف اصلی ما در آینده ساخت دانشگاه جامع ابوعلی سیناست.وی از ساخت بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی درمان سرطان در نزدیک بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا خبر داد و افزود:‌ همچنین بیمارستان توان‌بخشی مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی ۲۰۰ تخت دارد که در آینده نزدیک پذیرای بیماران قطع نخاع و زخم بستر خواهد بود.

رئیس بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا هم در این نشست خبری به تشریح بیشتر فعالیت‌های این بیمارستان پرداخت و گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های بزرگ و طراز اول در خاورمیانه در نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، است. اینجا یکی از بزرگترین مراکز پیوند در دنیا به لحاظ تعداد پیوند است.

دکتر محمدباقر خسروی با بیان اینکه در ماه گذشته ۹۹ پیوند در یک ماه در این بیمارستان انجام شده است،  افزود: بیش از ۶۹ درصد تخت‌های بیمارستان را مربوط به بیماران داخلی هستند.وی از انجام ماهانه ۶۰ تا ۹۰ عمل جراحی قلب در این بیمارستان خبر داد و افزود: مراکز تصویربرداری این بیمارستان از مجهزترین مراکز تصویربرداری است.

 

دنبال راه‌اندازی دانشگاه نسل سوم بوعلی سینا هستیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و مدیر مرکز خیریه رویان ابوعلی سینا هم در این نشست خبری ضمن قدردانی از اهتمام ویژه محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس که تأکید فراوانی بر ارائه خدمات رویان در استان داشته است، گفت: بنا داریم تا دانشگاه نسل ۳ بیمارستان بوعلی سینا را در اینجا احداث کنیم.

حسین بهاروند تأکید کرد: مؤسسه رویان ابوعلی سینا، دره فناوری‌های ابوعلی سیناست که تلفیقی از رویان و ابوعلی سیناست و این با حمایت‌های همه جانبه محمدهادی ایمانیه و خیران و حمایت‌های بی دریغ خانواده رویان جهاد دانشگاهی انجام شده است.

حسین بهاروند افزود: این مؤسسه در گام اول سعی کرد در جهت حل ۲ چالش در کشور یعنی مشکل باروری و تشخیص های پزشکی گام بردارد و بر همین اساس ۲ مجموعه را تشکیل داد که این کار با کمک خیران و همکاران ممکن نبود.

وی به وضعیت بیماری پارکینسون اشاره کرد و افزود: لازم است جایی برای پیشگیری، درمان و تشخیص بیماری پارکینسون ایجاد شود که بهترین مکان برای این اقدام می‌تواند مرکز خیریه ابوعلی سینا باشد.

خدمات درمان ناباروری رویان در شیراز مستقر می‌شود

رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در حاشیه مراسم افتتاحیه مؤسسه خیریه رویان ابوعلی سینا، در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: جهاددانشگاهی و رویان برای در اختیار قرار دادن تجربیات خود به مراکزی که ظرفیت لازم را برای مباحث آموزشی و پژوهشی دارند، اعلام آمادگی کرده است.

عبدالحسین شاهوردی افزود: جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کرده است تا هر کانونی که ظرفیت داشته باشد و در زمینه آموزش و پژوهش عرصه‌های ناباروری و ژنتیک انسانی و مباحث دیگر سلول درمانی، گیاهان دارویی فعالیت کند، تجربیات خود را منتقل کرده و دامنه خدمت خود را گسترش دهد.

نوید مشارکت جهاد دانشگاهی در تاسیس دانشگاه نسل سوم ابوعلی سینا در شیراز

حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه مؤسسه خیریه رویان ابوعلی سینا، در جمع خبرنگاران یکی از ویژگی‌های این نهاد را کنار هم قرار دادن پژوهش، تحقیق و کار در کنار یکدیگر عنوان کرد و از مشارکت در ساخت دانشگاه نسل سوم ابوعلی سینا در شیراز خبر داد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

راهنمای نوبت دهی پزشکان درمانگاه و کلینیک ها

مراجعین محترم جهت دریافت نوبت پزشکان کلینیک میتوانند با مراجعه حضوری به پذیرش درمانگاه و ثبت مشخصات شناسنامه ای و بیمه ای بیمار و سپس مراجعه به واحد صندوق و صدور قبض ،  توسط پزشک مورد نظر ویزیت شوند .

  همچنین امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت پذیرش 24 امکانپذیر می‌باشد.

امکانات رفاهی بیمارستان

در کنار تمامی خدمات درمانی بیمارستان پیوند ابوعلی سینا، این بیمارستان به عنوان مرکزی پیشرو  مطابق استاندارهای جهانی ،توجه  به امور رفاهی بیماران نیز همواره مورد توجه قرار گرفته است  و این مهم بصورت ویژه در بخش vip  بیمارستان ،پیاده سازی و پذیرای بیماران داخلی و بین المللی است .  قسمتی از  امکانات رفاهی که همواره در دسترس بیماران و همراهان آنها می باشد که نوید محیطی آرام و با امنیت را برای مراجعین در پی دارد شامل  تاکسی سرویس ، بانک ، حضور مترجم جهت بیماران اتباع ، امکان سفارش انواع غذا ، کافی شاپ و سوپر مارکت ، دسترسی به اینترنت ، اقامت در مهمان سراهای واقع در بیمارستان ، واحد مددکاری جهت بیماران با مشکلات مالی  و … می باشد .