جشن کسب رتبه یک عالی در بیمارستان ابوعلی سینا

هر دوسال یکبار وزارت بهداشت کشور با توجه به شاخص هایی جامع ،اقدام به ارزیابی بیمارستان های کشور می نماید ،که در این میان بیمارستان ابوعلی سینا شیراز در میان هشت بیمارستان با کیفیت عالی  کشورقرار گرفت

به مناسبت کسب رتبه یک عالی در ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور،مراسم جشنی با حضور پرسنل و مجموعه مدیریت بیمارستان ابوعلی سینا در محل آمفی تاتربیمارستان برگزار گردید.

مراسم با تلاوت ایاتی ازقران کریم و پخش سرود ملی آغاز و در طی آن با اجراهای مختلف گروه های هنری ادامه یافت.

در ابتدای این مراسم دکتر خسروی رییس بیمارستان ابوعلی سینا، ضمن تبریک این موفقیت ،کسب این مقام را حاصل تلاش های شبانه روزی و مسئولیت پذیری تک تک کارکنان ،پزشکان و اساتید مجموعه دانست.ایشان بیمارستان ابوعلی سینارا متعلق به همه مردم ایران دانسته و به همه پرسنل در نگهداشت هرچه بهتر این امانت ملی و ارایه خدمات باکیفیت به مردم تاکید ورزیدند.

دکتر خسروی پاسخگویی همراه با احترام به مردم  و توجه به اخلاق حرفه ای را در کنار همه دستاوردهای علمی بیمارستان  ازنقاط قوت و وظایف اصلی همه کارکنان برشمرد.

 

 

در طی این مراسم شهریار کریمی از هنرمندان مطرح کشوردر موسیقی فولکلور به اجرای قطعاتی دراین زمینه پرداخت و گروه هنری آقای صفری لحظاتی شاد را برای پرسنل خلق کردند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

راهنمای نوبت دهی پزشکان درمانگاه و کلینیک ها

مراجعین محترم جهت دریافت نوبت پزشکان کلینیک میتوانند با مراجعه حضوری به پذیرش درمانگاه و ثبت مشخصات شناسنامه ای و بیمه ای بیمار و سپس مراجعه به واحد صندوق و صدور قبض ،  توسط پزشک مورد نظر ویزیت شوند .

  همچنین امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت پذیرش 24 امکانپذیر می‌باشد.

امکانات رفاهی بیمارستان

در کنار تمامی خدمات درمانی بیمارستان پیوند ابوعلی سینا، این بیمارستان به عنوان مرکزی پیشرو  مطابق استاندارهای جهانی ،توجه  به امور رفاهی بیماران نیز همواره مورد توجه قرار گرفته است  و این مهم بصورت ویژه در بخش vip  بیمارستان ،پیاده سازی و پذیرای بیماران داخلی و بین المللی است .  قسمتی از  امکانات رفاهی که همواره در دسترس بیماران و همراهان آنها می باشد که نوید محیطی آرام و با امنیت را برای مراجعین در پی دارد شامل  تاکسی سرویس ، بانک ، حضور مترجم جهت بیماران اتباع ، امکان سفارش انواع غذا ، کافی شاپ و سوپر مارکت ، دسترسی به اینترنت ، اقامت در مهمان سراهای واقع در بیمارستان ، واحد مددکاری جهت بیماران با مشکلات مالی  و … می باشد .