بازدید دکتر ربیعی دستیار اجتماعی رییس جمهور از مجموعه ابوعلی سینا

دکتر علی ربیعی دستیار و مشاور اجتماعی رییس جمهور با حضور در مجموعه آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا ،ازاین مرکز بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید ،دکتر سید علی ملک حسینی ،مدیر عامل و رییس هیات امنای مرکز ابوعلی سینا ،ضمن خوشامدگویی به مشاور اجتماعی رییس جمهور، به بیان توضیحاتی در خصوص مرکز ابوعلی سینا پرداختند. ایشان ضمن اشاره به تاریخچه پیوند اعضا در ایران و اشاره به زحمات بزرگانی چون دکتر فاضل، جایگاه امروز پیوند اعضا در ایران را به گونه ای دانستند که با توسعه آن به سایر کشورها ،از طریق تربیت اساتید این حوزه در مرکز ابوعلی سینا شیراز، تعالی بخش نام ایران در جوامع بین المللی گردیده است.

پدر پیوند کبد ایران توجه به کیفیت نظام آموزشی کشور را از ملزومات بسیار ضروری کشور برشمرده که با پیشنهاد تجمیع دو وزارتخانه علوم و بهداشت و درمان ،میتوان به این مهم دست یافت. دکتر ملک حسینی تشکیل یک وزارتخانه واحد علوم را در افزایش بهره وری،کاهش هزینه ها ،جلوگیری از موازی کاری و در نهایت تربیت فارغ التحصیلان باسواد و مورد نیاز جامعه را از فواید این امر دانستند.

دکتر سید علی ملک حسینی با اشاره به فازهای مختلف مرکز ابوعلی سینا ، به بیان توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف و بعضا تازه افتتاح شده آن پرداختند.

دکتر علی ربیعی در جمع اعضای هیات امنا مرکز ابوعلی سینا ،با اشاره به آمارهایی در حوزه های اجتماعی کشور ،فرهنگ سازی انجام کارهای خیر را از ملزومات فضای روانی جامعه برشمردند.ایشان ضمن تقدیر از همه خییرین وعزیزانی که در ساخت و بهره برداری این مرکز به عنوان یک افتخار ملی شرکت داشته اند ،نتایج  و آثار حاصل از آن را نه تنها در بحث درمان بلکه در سایر زمبنه های اجتماعی و معنوی تاثیر گذار دانستند.

دکتر ربیعی با حضور در بخش های مختلف و پروژه های در حال ساخت، از نزدیک با فازهای مختلف این مرکز آشنا شدند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

راهنمای نوبت دهی پزشکان درمانگاه و کلینیک ها

مراجعین محترم جهت دریافت نوبت پزشکان کلینیک میتوانند با مراجعه حضوری به پذیرش درمانگاه و ثبت مشخصات شناسنامه ای و بیمه ای بیمار و سپس مراجعه به واحد صندوق و صدور قبض ،  توسط پزشک مورد نظر ویزیت شوند .

  همچنین امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت پذیرش 24 امکانپذیر می‌باشد.

امکانات رفاهی بیمارستان

در کنار تمامی خدمات درمانی بیمارستان پیوند ابوعلی سینا، این بیمارستان به عنوان مرکزی پیشرو  مطابق استاندارهای جهانی ،توجه  به امور رفاهی بیماران نیز همواره مورد توجه قرار گرفته است  و این مهم بصورت ویژه در بخش vip  بیمارستان ،پیاده سازی و پذیرای بیماران داخلی و بین المللی است .  قسمتی از  امکانات رفاهی که همواره در دسترس بیماران و همراهان آنها می باشد که نوید محیطی آرام و با امنیت را برای مراجعین در پی دارد شامل  تاکسی سرویس ، بانک ، حضور مترجم جهت بیماران اتباع ، امکان سفارش انواع غذا ، کافی شاپ و سوپر مارکت ، دسترسی به اینترنت ، اقامت در مهمان سراهای واقع در بیمارستان ، واحد مددکاری جهت بیماران با مشکلات مالی  و … می باشد .